fredag, maj 28

Videoblogg! Yay.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Rätt kul ändå att nästan alla bloggare tror att just dem är så viktiga. Att alla vill veta vad dem gör precis nu. Är väl en sak om man faktiskt gör något intressant, men herregud. "idag ska jag äta egg macka med kaviar" "ursäkta att jag inte varit så uppdaterande". Nej herregud, tänk vad man kan ha missat! Eggen kanske tog slut en dag... Börja engagera dig i något som kan göra nytta och berätta om det istället.

Ha det så gott!

Med vänliga hälsningar
En kvällstrött och bitter man som hittade hit av en slump.

Friday sa...

Jo tack så mycket för en seriös och ärlig kommentar. Själv tycker jag inte att jag är så viktig, men jag gillar att veta vad mina kompisar gör om dagarna så min blogg är väl mest för att jag ska kunna skriva av mig och för mina kompisar att läsa - inte alls för att jag vill ha tusentals av läsare som verkligen bryr sig om vad jag, en total främling, har för mig.

Min blogg är personlig, det är inget välgörenhetsprojekt eller ett ställe där jag lägger upp alla mina senaste stora projekt eller liknande. Jag skriver om vad jag vill i min blogg.

Det jag berättar om i min blogg är något som betyder något för mig. Om du inte gillar det - fine, men kom inte hit och säg att jag ska börja engagera mig i något som kan betyda något för någon annan och skriva om det istället. Jag har gjort mitt val. Du kan göra ditt. Skapa en egen blogg och se hur mycket folk klagar på den sen.

Bajs.

Med vänliga hälsningar
En deppig och allmänt lättupprörd bloggägare.

Anonym sa...

Ja men det är bra. Så länge du känner dig tillfreds.

Känner att jag kanske gick på lite väl hårt där innan, näst intill personangrepp. Jag känner inte dig och har ingen aning om vem du är.
Så jag tar tillbaka det. Och ber om ursäkt.

Satt och slö surfade och överallt där det var bloggar verkade det vara samma grej. Och den tillfälliga bitterheten i mig råkade väl läcka ut över dig!
Men det är inte rätt och jag tar tillbaka det.


Ha det så gott i fortsättningen och lycka till!


Med vänliga hälsningar.

Friday sa...

Tack, jag uppskattar det. Jag kan verkligen inte dra någon som helst parallell mellan min blogg och de s.k. "fjortis-bloggarna", därför reagerade jag som jag gjorde. Tack för att du svarade och förklarade dig i alla fall. Det är det inte många som gör.

Ha det bra! Gonatt!