lördag, april 17


Åkte till landet igår, kom hem idag. Var en sväng till Norrtälje med mami och papi. Letade solglajjor som kunde mäta sig med mina svart/röda Prestige (som ledsamt nog gick sönder när jag packade väskan för hårt), men efter evigheters sökande hittade jag nada... så jag köpte ett par skor istället. Först förälskade jag mig i ett par vanliga grå Keds canvas, men sen hittade jag ett par nästan exakt likadana, 300kr billigare. 100 spänn för Keds-kopior - KAP!

Det blir till att ta upp jakten på solglajjor inne i stan (STHLM alltså) istället. Det här går ju inte! Jag har ju mina klassiska Ray Ban Wayfarers såklart, men man vill ju liksom ha lite omväxling! Det räcker ju inte med bara ett par solglasögon hela sommaren - DUH!
___________________________________________________________________

Challe och jag innan Paddy's - April '09

Idag fick jag ett brev i brevlådan från Challeballe igen! Ett fint armband och ett fyra sidor långt brev om allt hon hittar på och ska hitta på innan hon kommer hem. Kan inte tro att det är sant, hon är tillbaka här om drygt en och en halv månad! En av mina små söta emigranter kommer hem! ♥ Otroligt!

Näe hörrni, gullungar, vi hörs imöra - om jag inte är alltför upptagen med alla tusen saker jag måste hinna göra, skriva ut, piffa upp och fixa till innan diverse möten och andra spännande händelser som inträffar på måndag. Hängde ni med där?

Gonatt!

Inga kommentarer: