måndag, mars 15

Idag har jag praktiskt taget inte gjort ett düft, fast jag vet att jag har jättemycket att göra.

Jag skulle ha städat mitt rum, alla rena kläder ligger på golvet, jag har tusen kvitton överallt (fattar inte varför jag sparar dem egentligen?) och ja... det ser bara ut som skit helt enkelt. Sen ska jag ju på möte med jobbcoachen imorgon förmiddag och innan dess ska jag ha sökt fyra jobb inom "mina branscher" och funderat ut vad jag vill bli i framtiden. Jag har suttit och sett på teve ganska mycket idag, ca tre timmar skulle jag kunna säga och suttit framför datorn en och en halv timme totalt.

Men om man ser det från den positiva sidan så har jag faktiskt gått en halvtimmes promenad med Kimsan, tvättat henne och lekt med henne i ungefär 45min, fyllt i svar på anställningsintervjufrågorna som jag fick med mig i form av ett häfte efter mitt förra möte med jobbcoachen... och jag har läst igenom pappret om hur man "ska" skriva ett personligt brev.

Nu ska jag sätta mig och kolla på teve. Igen. Och antagligen käka lite B&J's Half Baked. :)

Inga kommentarer: