lördag, mars 13

Det var ju skönt att Anna Bergendahl vann Melodifestivalen, hon var superduktig och låten är jättebra, men jag hejade faktiskt på Salem Al Fakir som jag anser är ett musikaliskt geni. There.

Idag har jag beställt detta från H&M:


Multifärgade snäckskalsörhängen
Beige MC-jacka i linne
Vitt linne med knäppning och snygg virkning fram
Rödblommig klänning
Leopardmönstrad jumpsuit
Puderrosa topp med volanger i chiffong (The Garden Collection)

Och idag ringde Challe mig igen! Vi hördes senast i tisdags eftermiddag när jag precis hade kommit hem efter en dag i skidbacken. Det känns nästan som att hon är hemma, vi pratar så ofta! :D Ska messa henne på tisdag, efter mitt möte med jobbcoachen. Då ska vi pratas vid igen - fniss! Love.

3 kommentarer:

Anonym sa...

wiiie!

kramar challe

Renée sa...

ååh, saknar Challe :(

Friday sa...

Challe: haha jaaa wiiiie! xP

Renée: jag med :( men det har redan gått halva tiden! om tre månader kommer hon hem! :D