måndag, februari 15

Wihooo! Snart sticker jag iväg och skjutsar mamma till jobbet och sen bär det av vidare till tatueringen i Väsby! 8)
__________________________________________________________________

... men först tänkte jag bara säga att jag får kortslutning i huvudet när jag ser folk som särskriver eller stavar fel på de simplaste orden. Exempel: tolerans (tollerans), åtminstone (åtminstonde), scenario (senario)... ni fattar. AAARRRGGGHHH!!!! Stava rätt eller stava inte alls! Om ni är osäkra på stavningen, men ändå envisas med att fortsätta skriva - SLÅ UPP ORDHELVETET FÖRST!

Fritt fram att kommentera om jag någonstans har stavat fel!
Tack på förhand (för hand)!

Dagens tips: Det heter jättekul, jättestor, jätteliten etc, inte jätte kul, jätte stor och jätte liten.
Samma sak med askul, skitroligt och stendött. Sätt ihop orden, människor!!!

Inga kommentarer: