tisdag, februari 16


Imorrn åker kompressen av och en bild laddas upp!

Snabbt snabbt snabbt inlägg, sen MÅSTE jag sova.

Jag skjutsade mamma till jobbet vid kvart över 11 och stack sen direkt till Väsby och tatuerade mig. Nea kom när tatueraren precis hade satt nålen i benet på mig. Hon satte sig på en stol bredvid mig och sen satt vi där allihopa och snackade om ditten och datten, Nea, jag och tatueraren. Själva tatueringen tog typ 20 minuter och den gjorde lite mer ont än den på högra skulderbladet gjorde. Eller ont och ont... ONT gjorde det inte, men det kändes mer. Lite känsligare hud antagligen. Snygg blev den och kostade 2000:- mindre än min förra, trots att den var typ lika stor. Iz naaajs! :) Sen hängde Nea med hem till mig och vi kollade igenom kyl och frys efter saker att äta. Det blev till slut pasta med bacon som Nea började göra i ordning medan jag åkte ner och hämtade Malin vid Norrviken. Vi åt upp och sen försökte vi kolla upp en bra present till Annie som fyller 20 på Söndag... men förgäves. Typ. Så vi satte oss i soffan och kollade på Twilight istället och proppade i oss apelsiner, grillchips och Rocky Road-glass. Mumma! Och seeeeeen... skjutsade jag hem Malin och jag och Nea fortsatte till Sollentuna Centrum och gick runt där ett tag och seeeen skjutsade jag Nea till Friskis och Svettis i Väsby och seeeeen hämtade jag mamma och vi åkte hem och åt middag och sen kollade jag på The Dog Whisperer, CSI, RAW Comedy Club, Sverige Pussas & Kramas, Scrubs, Scrubs och How I Met Your Mother och nu ska jag SOVA!

Godnatt!

Inga kommentarer: