torsdag, februari 11


Nu ska jag sticka till Arbetsförmedlingen. Wiiiiiie...

Inatt drömde jag en hemsk dröm. Eller drömmen i sig var väl inte så hemsk, det var känslan efteråt. Det var nämligen så att jag återupplevde en speciell natt. I. Exakt. Detalj. När jag vaknade hade jag fjärilar i magen och alldeles för mycket tankar i huvudet. Jag visste ju att det i somras hade hänt på riktigt, men jag påmindes allt för starkt om vad som hade hänt efteråt. Hur det hade förstört allt. Ingenting var detsamma och mitt desperata överanalyserande jag kunde inte göra annat än att reagera och skriva dumma saker och bara trycka allt ännu lite längre ner i skiten.

Jag har fortfarande svårt att förstå att det faktiskt hände. Det kändes som en dröm, fast det var på riktigt... och nu var det en verklighet som blev till dröm.

I've had a rough night.

Att återuppleva de känslorna var jobbigt. Jag trodde att jag var på väg ifrån dem... men uppenbarligen inte. Det är JOBBIGT! Jag VILL INTE LÄNGRE!

Inga kommentarer: