torsdag, juli 16

Gymma

Jag har ångest. Jag har ett helt färdigt schema som en PT skrivit åt mig... för en månad sen. Sen dess har jag inte varit där - och därmed glömt hur jag ska göra övningarna. Vet inte om jag ska använda stång eller kettlebell eller hantlar - jag minns inte! Jag vet att jag borde åka till gymmet imorgon, jag börjar ju ändå inte jobba förrän 13:00... men det tar så otroligt mycket emot. Jag får ångest bara jag tänker på att jag ska stå där och inte veta vad jag ska göra. Börjar snart gråta. Det här är så jävla jobbigt. Jag brukade älska att sticka till gymmet och bli svettig och göra av med lite frustration. Nu tänker jag bara på att jag kommer göra fel och alla kommer titta på mig och döma mig och jag kommer ändå inte kunna genomföra alla övningar och det kommer gå dåligt och jag kommer skada mig och sen kommer jag deppa ner mig totalt.

Känns bra och positivt det här. Vet fan inte vad jag ska göra för att dra mig upp ur den här svackan. Jag vill hitta motivationen igen, jag trodde att ett schema skulle fixa det, men nu... nä, det gav bara mer ångest.

Inga kommentarer: