tisdag, november 25

Hey strangers!

Hej, kära kära vänner!

Nu råkar det vara så här att jag i söndags fick för mig att åka och köpa en ny dator. Det slutade med att jag blev typ 16.000kr fattigare och en MacBook Pro rikare.  Så nu - när jag inte längre behöver vänta i tio minuter på att min laptop startar upp, tre timmar för att streama ett halvtimmesprogram eller fjorton timmar för att ladda upp en femminutersvideo på YouTube - har jag bestämt att jag ska börja föra mig i bloggvärlden igen. Jag är överlycklig, äntligen kommer jag kunna jobba med min musik på riktigt också. Jag hoppas även att jag inte kommer behöva lämna in denna på service två gånger per år för att den kraschar. Än så länge kan jag säga att jag endast och uteslutande har positiva saker att säga om Mac och Apple över huvud taget. Min iPhone 5S och iPod Nano 4g får sig en ny vän också. Känns bra det här, sörrni!

Första bilden tagen i Photo Booth.

Inga kommentarer: