söndag, november 24

Några väl valda ord

Alltså SATAN vad dålig jag är på att uppdatera. Jag tror att det mest beror på att min fittdator är så långsam och jobbig att starta upp... aa, vi skyller på det så länge.

För de som inte vet så har jag flyttat från Edsberg/Aidsberg/Öfre Edzbergh och bosatt mig i Norrviken/Porrviken/Snorrviken/Nördviken istället! Från en 33kvm stor etta på bottenplan till en 44,5kvm stor en-och-en-halva - eller rättare sagt ett fucking RADHUS(!!) - i slutet av en länga... vilket för övrigt betyder att jag har EN granne. Och hon råkar också var väldigt trevlig och mysig. Jag tror att jag kommer stortrivas här borta! AWESOMENESS OVERLOAD.

Igår var det inflyttningsfest och det kom elva pers från olika "clicks" och jag var helnojig över att alla skulle ha trevligt och tycka att jag var en bra värdinna, att alla skulle komma överens, att snittarna skulle räcka osv. Jag hatar att vara värdinna. Jag har ingenting emot att det är hemma hos mig, men någon annan får gärna hålla i spektaklet så jag slipper stressa och noja sönder mig själv inför sånt här. Det gick ju sjukt bra till slut i alla fall, de första gästerna kom vid åttasnåret och de sista lämnade klockan fem på morgonen. Anna sov över och när jag vaknade på morgonen hade hon plockat undan, städat, diskat och satt på The Amazing Spiderman på teven. Snacka om underbar människa! Älskade Anna, du är så snygg och bra.

Jag längtar SÅ tills 2013 slutar. 2014 SKA bli bra, nu har jag haft så jävla dåliga år de två senaste åren så nu ska den fanemig vända! Jag hoppas att det blir ett bra avslut på året när man ska spendera en vecka på Kap Verde med familjen 26/12-2/1. Det vänder nog nu. Aa. Helvete heller om det inte gör det alltså, då vet jag inte vad jag tar mig till. Visserligen har jag träffat många människor på senaste som har berikat mitt liv något otroligt, men med så mycket trauma som året började med så ser jag det som lite plåster på såren och kompensation. Men ni ska veta att jag håller av er så oerhört mycket. Älskade Adde, Karro och Verri, ni är så snygga och bra.

Här är en liten video på när jag och Sara M sjunger in en låt som jag började skriva för ett drygt år sen. När hon kom hem över en helg och överraskade mig så fick hon höra låten och vi bestämde oss för att skriva klart, spela in och lägga upp den på YouTube. Vi kallar oss för "The Ward" för att det var där vi möttes - på BB. :) Älskade Sara, du är så snygg och bra. 23 och ett halv år and still going strong.


Sen tycker jag att vi avslutar med något positivt. Jag mår mycket bättre psykiskt nu och det känns som att jag snart kan tro på orden här nedan som jag brukar uttala för mig själv i spegeln:
Älskade Frida, du är så snygg och bra. Jag tycker om dig just nu, du är en sån härlig person. Jag önskar dig verkligen all lycka till i livet och du kommer att gå långt bara genom att vara den du är.

1 kommentar:

Anonym sa...

DU ar sa javla snygg och bra <3