måndag, maj 13

Det går uppåt

Ikväll ska jag och min kollega Sanna på en sån där sminkträff. Det ska bli skitkul! Har haft en gratis-kupong där i typ fyra månader så det känns bra att äntligen få det gjort! Jag är taggad.


Helgen var helt perfekt. Jag och Sanna käkade middag hos henne och sen stack vi över till mig och förade och lyssnade på musik. Sen hörde Carro av sig och ville att vi skulle komma till Snaps. Vi åkte in och satte oss och tog ett glas på innergården med henne och några till. När de stängde den gick vi vidare till Debaser där vi stannade tills de stängde. Jag måste bara få säga att det var helt. sjukt. hur många killar som kom fram till oss och pratade under de två timmar vi befann oss på Debaser. Uppåt femton stycken, något sånt där. Don't get me wrong, det var kul och man känner sig snygg och så vidare, men jag började tröttna när kille nummer fem frågade hur lång jag var. Oh well, kom hem runt fyra och stupade i säng och på lördagen åkte jag upp till landet och stannade till söndag eftermiddag, jag och mamma åkte och shoppade i Kista galleria och jag fick med mig en väska, ett par örhängen och ett par jeansshorts hem. Sen skulle jag ut och springa med mamma och lyckades ramla på några rötter, så nu har jag bajsont i mina knän... det var mindre kul, men det positiva väger fortfarande betydligt tyngre. Bra helg, helt enkelt! Fem av fem toasters. Friday, out.

Inga kommentarer: