tisdag, januari 8

Hej tvålaxtretton!

Det har varit lite jobbigt på senaste... Har absolut inte slutat skriva, har bara tagit en liten välförtjänt (tyckte jag) paus. Är snart klar med KBT-behandlingen för paniksyndromet och jag och F ses inte längre på det sättet. Ska försöka fortsätta hålla kontakten med honom, han är verkligen en underbar människa rakt igenom och jag behöver lite fler såna i mitt liv.

I övrigt då; jag har fixat naglarna. Fransk manikyr blev det och jag har haft dem i snart två veckor nu. As weird as it may seem verkar de också bryta ner min stress lite grann. Eftersom jag är så försiktig och mån om att naglarna inte ska gå av så gör jag allting långsammare, vilket resulterar i att jag inte lika lätt blir stressad. Heja mig!

I övrigt känns det ganska bra. Jag fick inte riktigt någon bra start på det här året... krossat hjärta, ett fyllo som vägrade lämna toan innan halv sju på nyårsdagsmorgon, vaknade efter tre timmar samma dag med världens förkylning, osv. Idag har samma förkylning smygit sig på ännu en gång. Suck. Tur att jag är ledig imorgon så jag har tid att vara sjuk också.

Lördag om två veckor ska jag och Sanna - a.k.a. Partypatrullen - hålla i en maskerad för våra kollegor och några väl valda vänner, det ser jag faktiskt fram emot. Lokalen är näääästan fixad och jag har näääästan kommit på vad jag ska klä ut mig till, men alla verkar vara excited så det är kul! :)

See you later,
Frida

Inga kommentarer: