tisdag, januari 29

Awesomeness





Idag vaknade jag halv två. Ändå fick jag en hel del saker gjort idag!
- Avslutade mitt Netflix-konto.
- Bokade om min återbesökstid på Huddinge sjukhus (paniksyndromet).
- Åkte till posten och fick iväg ett paket.
- Åkte till Sollentuna centrum och hälsade på Nattis, babblade och planerade inför imorrn kväll.
- Fyllde på mina naglar och gjorde dem runda istället.
- Åkte vidare hem till mamma och pappa och åt middag.
- Stack till ICA Maxi och pantade burkar och flaskor från nyår.
- Svängde förbi Filmkedjan i Edsberg och lämnade tillbaka en film.
... Och nu ligger jag i sängen och ska sova. Jobbar 7-11 imorrn och sen sticker jag direkt till gymmet, nyttig lunch på det och sen iväg till Sollentuna centrum för att handla present till Nea tillsammans med Malin, käka middag med Malin och sen en liten utgång med Nattis. Upp på torsdag och gymma, efter det blir det fika med Nea och sen jobb 16-20. Fredag är det jobb 9:30-20:20 och sen direkt hem till Nea på födelsedagskalas! :) Yay!

Inga kommentarer: