måndag, oktober 15

Been convincing myself that I'm worthwhile

Jag är glad igen. Herregud vad glad jag är. Helgen var sjukt bra och jag är så lycklig över att jag äntligen får chansen att spendera lite tid med normala, snälla människor istället för folk som bara utnyttjar mig. Väntar bara på att mormor ska ringa och undra vad som händer, den lilla älskade skvallertanten som ska veta allt hela tiden. ;) Vi får se vad som händer sen, jag tar dagen som den kommer och försöker att inte tänka så mycket på framtiden. Planera och förbereda sig kan man ju, visst, men jag tänker inte lägga någon större vikt på det och jag börjar lära mig att sluta överanalysera och bara stoppa tanken när jag känner att den inte kommer någonstans. Den 29nde ska jag till KBT-snubben i Huddinge och börja min behandling mot panikångesten. HEJA MIG!

Idag har jag hängt med Sännabanäna i stan och vi har raidat Buttericks efter Halloween-grejer till den 3e november. Halloween-middag och fest ligger på schemat! Kommer bli riktigt bra tror jag, jag är supertaggad! Tänker inte avslöja vad jag ska vara, men jag kan säga att jag ska ha en röd keps på mig... Don don don doooon!

Förövrigt åker jag ju till Cypern tidigt på fredag morgon (runt klockan fyra) och innan dess ska jag träffa Fredrik och Nea och Malin om jag hinner. Och jobba. Vi får se hur det går haha. Vissa saker prioriterar jag lite högre än andra just nu, om man säger så. :) Nu ska jag öppna nya ELLE som trillande in genom brevinkastet idag, det går ju inget speciellt bra på tv på måndagar. Och jag väntar med spänning på att få sms om att min iPhone 5 är redo att hämtas ut! IIIH! Mycket kul är på G och det känns som att ingenting kan slå ner mig nu. Jag är oslagbar. :)


Inga kommentarer: