fredag, september 21

The only way is up

Mår fortfarande inte helt bra, men jag tar var dag som den kommer. Personen som orsakat mig all denna smärta (oj, vad dramatiskt det låter) fattar dock inte någonting. Över. Huvud. Taget. Han ser inte att jag är förbannad, han ser inte ens att jag råignorerar allt han gör och säger. Han är puckad och dum och ett as. Jag har egentligen inte något att säga honom, han är inte smart nog att förstå att han blir förolämpad. När en person ser ner på en för att man använder "såna där svåra ord" så vet man, man bara vet, att det inte är värt att komma med en smart comeback - personen som utsätts för den kommer inte förstå hur bra den var i alla fall.

För att avrunda detta inlägg slänger jag in en bild på mitt lockade ombre-hår. Gonatt!


Ooh porr! ;)

Inga kommentarer: