torsdag, september 6

Onsdagsdrink

Hej, jag har precis kommit hem efter att ha firat sepekusins (Jocke) 25årsdag på Anchor - det var väldans trevligt, måste jag säga! Mötte Jennie och Mona där, samt lite andra roliga typer. Det jag tycker är kul med rockställen är att alla är så jävla trevliga! Det kan man inte direkt säga om Sture-P. Om man inte känner personen i fråga så får man bara en odefinierbar blick av hen om man försöker starta en konversation. På Anchor, Rocks, Medusa, Sjätte Tunnan och Axess snackar alla med alla. Och alla har kul! Man kan komma dit och inte känna en jävel och ändå hittar man någon att snacka med. I love it. Man döms inte för hur man klär sig, vad man lyssnar på (spelar ingen roll om du lyssnar på tugummipop, det finns alltid nån som också lyssnar på det - och även om det inte skulle göra det så skulle folk inte kolla konstigt på dig i alla fall!) eller vad man dricker. Du är du och det är det som räknas. På Stureplan måste alla vara någon.



Nu ska jag gå och lägga mig, jobbar 13-20 imorrn och jag tänkte ta mig en långpromenad innan jag sticker till jobbet. *duktig* :) Buh bye!

Inga kommentarer: