lördag, september 22

Dålig start på en bra dag

Vaknade precis och känner mig jättedeppig. Jag drömde massor av olika drömmar parallellt inatt, men jag minns knappt nåt av det. Jo, en grej. Att jag skulle få turnera med ett gäng killar varav en som jag var jätteintresserad av. Han var lång, blond och liknande lite han som precis åkte ut ur årets säsong av So You Think You Can Dance. Han var jättesnäll och vi klickade superbra. Sen skulle de in på turnébussen och jag hängde på, men vaknade innan jag nådde fram. Nu ligger jag bara här och tänker. Jag förstår verkligen inte var sorgsenhetskänslan kommer ifrån, den är totalt ologiskt och knyter inte samman med någonting i drömmen...

Nu måste jag upp och duscha, ska jobba 10-15 och sen ska vi på butiken iväg till Globen på konferens och workshops i två dagar (lördag-söndag) tillsammans med alla andra Systembolagare i Stockholm/Gotland-området. Kommer bli skitkul tror jag, trots min panik över vilka kläder jag ska ha med mig. Och såklart trots den här konstigt plötsliga deppigheten. Bad feeling - out the window! Nu ska morgonen vända!! Peace!

Inga kommentarer: