onsdag, augusti 15

Grönan och Ny väska

Igår var jag, Sanna och Olle på Grönan. Sjukt kul! Det var två år sen jag var där senast. Åkte nya bergochdalbanan i trä - Twister - och jag kan säga att den var superhärlig.

Gröna Lund extreme jetlineGröna lund kättingflygarenGröna Lund kättingflygaren skyline jetline


Jobbade 7-11 idag och sen stack jag direkt till Kista för att köpa en väska som jag har haft sjuuuuka cravings efter i en vecka (sen jag fick Accent-mailet där man fick 100kr rabatt på alla Don Donna-väskor). Och en plånbok. Jag är kär i min nya, röda fejkkrokodilskinnsväska!

Don Donna bagDon Donna wallet


Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa i soffan och ska väl ta och stoppa i mig något ätbart innan jag sticker hem till lägenheten igen för att möta upp Neapeamarängtårta. :) Ikväll blir det middag med familjen och sen är det ju So you think you can dance på teve också - det får man inte missa!

Peace and love!

Inga kommentarer: