söndag, juli 22

Decisions.

Ja, jag har tagit bort min facebook.
Och jag fyller år imorgon.

Bra Frida, starkt jobbat?
Jag bestämde idag att jag inte vill veta av vad alla andra gör. Internet är nämligen en stor källa till min stress. Jag ser vad mycket folk har för sig och själv sitter jag bara framför den ena eller andra dumburken och glor - jag har inte ens märkt att det berör mig så pass mycket förrän nu! Så; jag inaktiverade min facebook. På obestämd tid. Jag vill se mig själv som en starkare individ efter det här beslutet (för tro mig, det var inte lätt!), men samtidigt vill jag inte göra det till en så stor deal heller. Jag har kommit fram till att jag inte ska lägga någon vidare tyngd vid detta utan bara fortsätta leva mitt liv som jag vill. Kanske aktiverar jag den igen när jag kommer tillbaka till jobbet om två veckor, vem vet. 

Tills dess är det Instagram - till och från - som gäller. Och bloggen. ;)

Puss 

Inga kommentarer: