onsdag, mars 28

Recap

Och ännu en gång väcks jag på min lediga dag av borrande i väggen!

Är så trött på borrandet. Måste skaffa hörselkåpor eller nåt så jag kan få min skönhetssömn. De håller på att måla om också, så det stinker jättestarkt av färg i hela porten.

I lördags
Idag
Helgen var förövrigt jättemysig! Jag gick inte ut i fredags, jag skulle ju jobba på lördagen så jag kände inte att det var riktigt värt det. På lördagskvällen var jag, Jocke och Nattis hemma hos Jimmy och Camilla i Hammarby Sjöstad och drack vin fram till fem på morgonen. Då kände vi att det var dags att dra sig hemåt. Sov över hos J&N och på morgonen, när vi upptäckte att det inte fanns något bröd hemma, ställde sig Nattis och började baka eget! MUMS!

Camilla och Jocke i en svängom!
Bröd.
Igår var jag hos Nattis nr.2 och övade inför Earth Hour-eventet i Väsby som vi ska sjunga på. Hon kommer även hit idag så vi kan öva ännu mer. Jag är faktiskt nervös. Eftersom det är Earth Hour så kommer det inte finnas någon elektricitet... Vilket betyder att varken mick eller gitarrförstärkare får finnas till hands. Oooooh... Men man får ta det som det är. :) En kul grej.

Detta kan ses på TV-skärmar i Väsby Centrum.
Och nu - sista bilden för idag! Haha! Jag har försökt töja mina örhängeshål från 3mm till 5mm, men första gången jag försökte, för ca två veckor sen, råkade jag töja för snabbt så de sprack och började blöda. Jag var tvungen att gå ner i storlek igen för att det skulle läka. Den här gången tog jag det lugnare, men kanske inte så lugnt som man borde ta det (rekommendationerna säger 1mm i månaden). Så; låt mig presentera... Från 3mm till 5mm på 8 dagar!

När det gäller såna här snygga pluggar är det svårt att ha tålamod...
Nu ska jag upp, ta en promenad, käka lite frulle och sen kommer Nattis! :D Bye bye!

2 kommentarer:

Fotograf Annie sa...

Åh skoj att ni ska sjunga!! :D Synd att jag inte är i närheten så jag kan svänga förbi och lyssna :)

Friday sa...

Ja eller hur, men vet att du finns där i tankarna ;)