lördag, december 3

Shake it!

Då är vi igång igen, idag är det uppvärmning, genrep och två föreställningar på Ackis. Imorgon är det två shower också. Vi dansar till Nicki Minaj - Superbass och Beyoncé - Run the world (Girls). Till Superbass har vi sneakers, jeansshorts, svarta strumpbyxor, svart linne, rutig skjorta och uppsatt hår och till Run the world (Girls) har vi samma jeansshorts, linne och strumpbyxor, men byter skjortan till pälsväst eller skinnjacka samt byter sneakersen till klackskor... och släpper ut håret. Problemet är att vi har ca 90 sekunder på oss att byta om och vi är 30 pers som ska springa ut och ta av oss och sätta på oss i en jättesmal korridor, där det dessutom står massa andra dansare och väntar på att få komma in på scen efter oss. Hallelujah, säger jag bara, undrar hur detta kommer gå. Vart tvungen att byta ut mina klackar med snörning till ett par fulare med blixtlås så jag skulle få på mig dem snabbare...

STRESS!!!

Såhär såg jag ut för exakt ett år sen.
Efter sista showen, hemma hos mamma och pappa.

Inga kommentarer: