onsdag, november 16

Helomvändning

Som många av er kanske känt på sig (utan att jag direkt berättat det, rätt ut) har jag varit riktigt nere nu i ett par dagar, minns inte senast jag var så låg... aldrig någonsin tror jag, jag trodde jag skulle få för mig att göra något dumt... men SJUKT vilken vändning mitt humör fick idag! Kom till jobbet och var nära till tårar - ville inte prata med någon, ville bara hem och lägga mig i sängen och vara ynklig... men efter lunchen gick det bara uppåt. Det var som att jag växte 15cm på två timmar!

Jag kan inte sätta fingret på vad det var som fick mig att må bättre, men jag tror att det var små saker som spred ut sig över hela dagen. Och självklart allt fint som mina närmsta sagt till mig. Tack hörrni! Känns awesome! Snart är det dans också, då kan ju inget gå fel! Jag är STÖRT taggad! Vill bara röra på mig och få ur mig all frustration som finns kvar inom mig. Svettas ut allt ledsamt. Dansa tills kroppen gör ont och känna att jag lever. Känna att jag existerar.

Vet många som kanske känner en enorm lättnad när de läser detta... Jag älskar er! Skulle göra vad som helst för er! Förstår nu att ni bryr er, ni vet att jag har svårt att lita på folk, men seriöst... man hittar inga som er någon annanstans. Mycket kärlek.
                             - Frida



Inga kommentarer: