måndag, oktober 10

Sjukling

Something always leads me back to you
It never takes too long


Jag är sjuk. Förkyld. Jag har försökt kurera mig det bästa jag kan, men det har gått väldigt långsamt. Det var längesen jag var såhär sjuk senast. Har varit sängliggandes i två hela dagar och verkligen inte gjort ett skit. Och jag hatar det. Jag vill ut och springa, dansa, röja, leva livet!

Har varit ledig idag, är ledig imorgon också och sen jobbar jag onsdag, torsdag, fredag. På fredag ska jag ut med Johanna och på lördag är det 60-tal/Hairspray-kväll med Nea, Lollo, Malin och Therese. Helgen kommer bli så jävla bra, jag känner det på mig!

Puss och hej!



2 kommentarer:

therese sa...

Tycker vi kan passa på att se Grease när vi ändå ser på film-som-utspelar-sig-för-längesen-musikaler ;)

Friday sa...

det tycker jag med ska jag säga!!! :D de andra är säkert också på det förslaget!