torsdag, september 8

Tatueringsplaner

Jag ska tatuera mig innan nästa år. Punkt.
Jag har två olika idéer... eller jag har tusen idéer,
men någon av dessa ska jag göra innan 2012.

1. Hjärtat och kronan har jag ju redan på undersidan av underarmen (de symboliserar att jag bestämmer över mitt eget liv), men tanken är att jag ska fylla på armen lite med saker som betyder något för mig. Första symbolen är symbolen för mitt stjärntecken, Leo - Lejonet. Den andra symbolen är symbolen för kvinna *duh!*. Den tredje är bara en helt vanlig stjärna som ska representera min bror som jag älskar över allt annat på jorden. Vill komma på fler symboler som man kan fylla på med, helst i lite färg också. Förslag?


2. Den här har jag inte riktigt funderat ut vart jag vill ha någonstans, men jag vet att jag vill ha den på ett "lagom" diskret ställe... Inte synlig, men inte gömd... men den ska synas i alla fall... fattar ni? Den första cirkeln är symbolen för fred. Den andra cirkeln är en av de många symbolerna för solen. Den tredje cirkeln symboliserar ateism.


What do you think?

Inga kommentarer: