måndag, augusti 1

Alanya: kapitel 1-7 i bilder.

Orkar fan inte skriva. Vi var ute varje kväll - åkte på en partybåt som inte alls var party - gick på en Bob Sinclar-konsert där Bob aldrig kom på - vi drack - vi dansade på baren - vi sov på dagen, när det var 45 grader ute - jag blev förkyld på hemresan. Här kommer lite bilder...

Dag 1:
Kvällen vi kom dit. Första drinken; Mojito. Bar: Panderosa.
Sötaste Johanna som jag åkte med.
Det blev mycket dansade på den där baren!

Dag 2:
Enda bilden på stranden... som vi besökte totalt tre gånger under veckan.
Middag på Queen's Garden.

Dag 3:
Balkongmys med rosévin.
Panderosa
The Love Birds : Johanna och Huseyin

Dag 4:
Bob Sinclar på Alanyas största klubb: Summer Garden
SJUKT stort ställe. Verkligen en 'garden'.
Summer Gardens entré.

Dag 5:
Väntar på att killarna på Panderosa ska sluta.
Dag 6:
Lunch på hotellrestaurangen.
Vägen till stranden.
Middag på Queen's Garden. Plankstek.
Queen's Gardens DJ.
Limerosen jag fick av Inan på Panderosa.

Dag 7:
Största turkista förrättsbrödet vi fått på hela veckan!
Johanna på Panderosa, sista kvällen.
Piña Colada.
Inan :)
Mehmet och Johnny
Mer bardans!
... och dans bakom baren!
Blandade lite drinkar.
Fick rosor av två av Panderosa-bartendrarna. Ville inte åka därifrån...
_______________________________________________________

Nu är ni uppdaterade. Så mycket jag orkar med i alla fall. Hoppas ni har överseende med mitt förkylningstillstånd. Hatar det här.

Love you guys,
Frida      P.S. Jag är fan inte brun nånstans... *besviken*

Inga kommentarer: