onsdag, juli 13

MÖH

USCH vad jag är på bra humör just nu. Taggar som fan inför lördag då jag, C, S och kanske några till ska till Rocks! Men det är inte det som kommer vara höjdpunkten, nej nej, innan dess ska vi vara hemma hos mig och blanda drinkar och fixa oss och sen ska vi till Axess och vältra oss i nostalgiska minnen och SEN - sen, mina goda vänner - ska vi till Rocks och rocka loss! Åh, jag är så lycklig! OCH! Imorgon ska jag flänga över till min kusin och köpa en stålsträngad gitarr av honom - YAY! Och jag ska få pli på mitt fuktattackerade förråd som håller på att förstöra alla mina vinterkläder med mögel och annat trevligt... Mumma. Och på fredag, just det! Då är vi några som ska bada vid Torparängen och sen ska vi hem till A och kolla på film. Mysigt värre den här veckan! :D

Näe, nu blir det till att sticka och jobba i 9 timmar. Ikväll kommer pappa över på middag och jag ska showa off min lilla lägenhet med alla nya möbler som jag köpte i söndags (gjorde förövrigt av med ca 7400 spänn, helt själv... vuxenpoäng?). Jag ska fixa som fa-an! ;)

Puss och kram, kom ihåg att skydda er... Ööh...

1 kommentar:

Malin sa...

:D :D haha! Vi ses på fredag, it will be awesomeness!