torsdag, mars 3

En dammsugare på crack

MÖH! Känner för att blogga, men varje gång jag skriver stänger laptopen av sig. Den har hållit på så i ett år nu. Kan ju tillägga att jag fick den förra julen också, då kanske ni får en känsla av hur bra den är. Usch. Jag kan inte göra någonting på den, jag kan inte installera någonting. Det enda jag har är Skype (som inte funkar), iTunes (som bara funkar ibland) och Spotify (som bara funkar när mitt internet vill funka... vilket är sällan). Skärmen blir helt svart, den surrar ljudligare än en dammsugare på crack och sen bara... plupp. Allt borta. För de som undrar hur en dammsugare på crack låter så har jag ingen annan förklaring än att det låter som min dator precis innan den stänger av sig. Punkt. Ketchup. Punkt.

Dear laptop, I hate you, please do commit suicide so I'll have a reason to buy a MacBook. Thanx.

Därför blir detta det enda jag skriver för kvällen, har försökt få ur mig en massa saker i nästan en timme nu, men varje gång jag ska trycka på "Publicera" så fuckar den ur. Därför; MÖH!

Peace out.

P.S. Anledningen till att jag skriver så mycket på engelska är simpel; allt låter bättre. D.S.

Inga kommentarer: