söndag, januari 2

2011!

Det nya året välkomnades på Duvslaget tillsammans med typ fyrtio pers. Jag, Sandra och Karro käkade middag och fixade oss hemma hos Sandra och sen stack vi till lokalen. Det var riktigt skön stämning! Man fick sig några nyårspussar också! ;) Kvällen avrundades på toaletten... Vad som hände där tänker jag inte skriva ut. Hehe.

Gick till bussen klockan fem, jag var en av de sista att lämna festen. Somnade på bussen och klev av vid Rösjön, en station efter min. Satte mig i en snödriva vid busstationen på andra sidan vägen och skulle ha somnat och säkert frusit ihjäl (!) om inte en taxi hade stannat och plockat upp mig. Fick åka gratis hem för att chaffisen var så orolig. Schysst! Men rätt läskigt när jag tänker efter. Fy fan, måste nog lugna ner mig lite på drickfronten när jag vet att jag måste ta mig hem själv.

Men festen var riktigt kul, mycket folk och mycket dricka!
Peace out!

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: