måndag, november 29

Upside down

Ojojoj... Mitt temperament har varit rätt instabilt de senaste dagarna. Hmm. Igår, när jag skrev att jag inte ville dansa berodde det på att ingen kunde komma och kolla på mig för att biljetterna var slutsålda. Jag vet, jag överreagerade en aning. Idag har också varit upp-och-ner. Jag blev skitarg på pappa för att han inte tog kort hela tiden bär jag dansade dansen hemma i köket för hela familjen. Ville ju ha nåt att se tillbaka på, men pappa tyckte att det räckte med 69 bilder. Då blev jag sur. Oh well... Man kan inte riktigt rå för att man är såhär en gång i månaden.

Showerna gick i alla fall jättebra, alla fyra, trots att jag inte kände någon i publiken. Vi fick massor av applåder och tjoande varje gång vi var klara med numret! Älskar det! Och här är en bild på sminkningen:

Smink BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: