torsdag, september 16

Bara. Dålig.


Fan vad allt känns hopplöst, jag kommer inte ihåg ett enda steg från dansen idag. Eller jo, det gör jag väl, men i det tempot vi dansar funkar det bara inte och jag minns inte vilket steg som kommer var.

JAG BLIR SÅ JÄVLA FRUSTRERAD!!! Trodde inte att det kunde gå såhär dåligt. Det här var nog det sämsta jag presterat på en dansklass - någonsin. Det är som att allt bara har försvunnit ur hjärnan och muskelminnet, jag minns NADA.

Får försöka pitcha ner låten imorgon och pausa och försöka komma på hur stegen var. Vafan, hela koreografin är ett enda flow, om man glömmer ett steg så tappar man bort sig helt och kommer typ inte in igen. De som dansat ett tag vet vad jag snackar om.

Vem vet, jag kanske bara måste låta det smälta och försöka lite senare... och hoppas på att min lärare, Celina, lägger upp videon från dagens klass på sin blogg. Då, möjligtvis, kanske jag kan träna in en bit i alla fall.

Men just nu är det bara hopplöst.

Inga kommentarer: