tisdag, augusti 31

Nu är det så här, kära vänner,
att jag råkar vara ledig imorgon (tisdag).
Hela dagen.

Igår var jag på hejdå-fika för kära Sofie som sticker till Tyskland imorgon för att plugga engelska.

Imorgon åker även Challepalle, till London, som au pair.

Neapeahallonhjärta befinner sig redan i Tyskland och leker au pair hon med.
Läs hennes "Nea i tyskland"-blogg. Här är en video:

Sista gången jag träffade Neis innan hon åkte.

Och oh! Jag har ju inte berättat denna otroligt härliga nyhet!!! Jag har anmält mig till Feminine vibe F5 scen på torsdagar 17:00-18:30! :D FY FAEN vad jag längtar nu alltså!

Och när jag får min nästa lön tänker jag köpa en iPhone 4.
Onödigt tycker ni. Nödvändigt tycker jag.

En asbra nu-ska-jag-somna-låt: NeverShoutNever - Hummingbird

Inga kommentarer: