onsdag, augusti 18

.

Fuck you. Bara fuck you. Du kan ju försöka, du kan försöka nästla dig in, men om jag känner personen rätt så kommer det inte bli som du vill. Fuck you och dina små hjärtan. Fuck att du alltid ska försöka tränga dig in överallt och beter dig som att du gör det oavsiktligt. Försöka smyga omkring som om du är någon jävla mästerdetektiv. Fuck att du aldrig förändras.


Och fuck det andra också. Fuck att jag inte fick reda på någonting i tid. Fuck att jag slösade bensin och pengar i onödan. Fuck att besvikelsen och ilskan var enorm när jag fick stå och vänta. Fuck att ingen gick att nå, att ingen kunde förklara för mig. Frustration, desperation, depression. Jag sov fyra timmar inatt. För att den här morgonen var viktig för mig... men nu blev allt fucked.


Det första fuck you:et har inget direkt
att göra med det andra fuck det:et.


Fuck you. Och fuck det.
Och jag hatar flygplatser.

1 kommentar:

Lovisa sa...

Jättesynd att du fick vänta på Arlanda... :( jag är jättenyfiken på det andra fucket