tisdag, juli 27

Tack för visat intresse i mitt välmående

Tack för alla fina kommentarer på förra inlägget! Det hjälpte verkligen. Mitt humör går så mycket upp och ner ibland och speciellt när jag är ensam, det är som att allting förstoras ännu mer än vad det gör vanligtvis. Ja, jag tänker inte förneka att jag ibland förstorar saker... för att det är kul. Hm. Men när jag är ensam går det automatiskt. Det är som ett litet virus som sprider sig fort som fan i hela kroppen!

Jag behöver folk runt mig, jag behöver folk att prata med.
Annars har jag bara mig själv och då går allt åt helvete höhö.

Men, som sagt, tack för de fina kommentarerna!

Nu ska jag snart tillbaka till jobbet. Jobbar till halv 7 och sen åker jag direkt till mormor och morfar och äter god mat! John kommer hem från Luleå på torsdag och mamma och pappa kommer hem från Grövelsjön imorgon kväll. Heja!

Bai.

Inga kommentarer: