fredag, juni 25

Update

Vad har jag gjort sen senast jag skrev? Jag hade kommit hem från landet, det var i måndags. Jag laddade upp bilder i tisdags och hängde med Sara som jag verkligen inte träffar ofta. När hon stuckit hem träffade jag Sofie för en liten träff innan hon åker till Öland för resten av sommaren. Vi tittade på She's The Man. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har sett den. Mer än 50 i alla fall. Kan alla repliker utantill. ;)

Igår... vad gjorde jag igår? Just det, jag gick på ett seminarium om intervjuteknik, det var faktiskt ganska intressant. :) Efteråt svängde jag förbi Stinsen och bytte ett linne på Stadium samt köpte ett bar väldigt snygga, svarta, högklackade skor med snörning på Skopunkten. Samtidigt på en annan sida av Sollentuna var min bror hemma och facerapeade mig. När jag kom hem möttes jag av en väldigt fin fisk som profilbild, min politiska åsikt var "fääsk ere besta ja vet :D" och min religiösa åskådning "fäskar!"


På kvällen åkte jag till en park och träffade massa trevligt folk. Addes lilla hejdå-gettogether och det spelades fotboll, dracks lite vin, cider och öl (inte jag, jag körde bil) och skrålades till välkända toner. Så sjukt härlig sommarnatt! Till slut blev klockan 1, vi var bara tre kvar och det slutade med att jag körde hem Anna och Adde till sig. Som sagt, jättehärlig kväll/natt! :D

Jag och Adde. Foto: Malin

Idag har jag varit med Challe i Sollentuna Centrum och gått runt lite. Jag köpte ett par coola, blårutiga shorts på Cubus och två plånböcker (en vanlig, lite större och en liten party-plånka). Och Kestine. Det behövdes, pollenallergin håller på att ta kol på mig vid den här tiden på året. Sen åkte jag hem och vinkade av hela familjen som åkte till landet. Sen satt jag ensam hemma och käkade pastasallad framför Disaster Date och Jersey Shore som gick på MTV. Sen dess har jag zappat runt och tittat på teve och nu är jag jättetrött. Jag ska gå och lägga mig.

Imorgon: vakna, ringa Challe, äta frukost/lunch, åka till Hersby med Nea och Sanna, åka hem till Challe, laga mat, göra faaancy drinkar och fira midsommar med henne, Nea, Sanna och Wille. YAY!

Nu, sova.

Inga kommentarer: