torsdag, juni 3

Tänkte bara skriva lite kort om vad jag har haft för mig de senaste dagarna.


I måndags åkte jag och Nea till Arlanda och tillsammans med några andra mötte vi Challe och Sara som kom hem från Ghana efter ett halvår. Det var jättehärligt att se dem igen!






I tisdags... gjorde jag ingenting... eller jag kommer inte ihåg vad jag gjorde. :S Någon som vet?


I onsdags tog jag en promenad till Ekbacken med Challe på förmiddagen (jag vaknade fem i nio!!!) och sen åkte vi till Sollentuna Centrum och gick runt ett tag. Jag käkade middag hos henne och sen kollade vi på Cry-Baby, med Johnny Depp i huvudrollen, och åt B&J's Cookie dough.






Idag är det torsdag och jag ska till Täby centrum med Nea och sen möter vi upp med Challe i Kista antagligen. Klockan fem ska jag på min kusin Emils studentmottagning. :) HEJA!

Inga kommentarer: