torsdag, maj 13

Sömnlös


Madde och Nea var hos mig ikväll och vi kollade på skräckisen Stay Alive och chickflicken Sleepover. Jag har officiellt bestämt mig för att aldrig mer se en skräckfilm.

Madde sover över och vi somnade vid 1 typ... Nu har jag vaknat, klockan är halv 4 och jag vågar inte somna om. Jag VÅGAR inte. Jag vet att det är totalt orealistiskt att något som det i filmen skulle hända på riktigt... men jag inbillar mig saker så lätt. Så nu sitter jag i sängen och vågar knappt röra mig mer en fingrarna som skriver. Tur att det börjar ljusna ute.

Jag överväger att väcka Madde också, men hon ska flyga imorrn så det skulle inte vara så schysst. Så självisk får jag inte vara.

Men jag vet inte vad jag ska göra. Kan inte andas ordentligt, vågar inte röra mig, hela kroppen är på helspänn. Det är hemskt.

Härmed lovar jag att aldrig se en skräckfilm igen. För allas skull.

2 kommentarer:

Alexander sa...

Hangover-kvällen förvandlades precis till en Skräck-kväll, med Stay Alive som final ;)

Friday sa...

men NEJ det gjorde den INTE alex! då ä ja'nte mä längrä.