lördag, maj 8

Just nu kokar jag ett ägg till min ägg-och-kaviar-macka. Mumma! Dagens planer är att käka frukost, sätta på mig myskläder, sätta mig i bilen och åka ut till landet. Sen vet jag inte. Sen är jag på landet.

Igårkväll hyrde jag och Madde Enchanted och Wild Child. Sen satt vi i soffan och tittade på filmerna medans vi stoppade i oss en stor skål popcorn, en påse kinapuffar, en halv apelsinkrokant, en påse Polly, nästan en halv påse cheese crunchers och en halv påse lantchips... och två flaskor festis på det... och lite vatten såklart. Men alltså, hjälp, vad mätt jag blev. Madde somnade mitt i andra filmen så efter den bestämde vi oss för att kalla det en natt... call it a night, fattar ni?... Vi tryckte upp alla mina kläder i ett hörn och hämtade madrassen från vinden. Sen pratade vi i en halvtimme och efter det somnade båda nästan utan att säga gonatt. Duns! bara.

Madde stack för typ fem minuter sen och nu håller jag, som sagt, på och gör frukost. Yay!
Och det ska bli skönt att komma ut till landet. :)

Bye!

Inga kommentarer: