lördag, maj 22

Ja, det här kommer bli ett fett dåligt och kort inlägg, men stå ut! Jag känner bara att jag har liksom förlorat den här jag-vill-verkligen-skriva-om-det-här-i-bloggen-känslan. Tyvärr.


Ikväll har jag och Sofie varit på Harry's och raggat haha, det gick rätt bra, vi blev bortbjudna till ett bord efter bara tio minuter. Satt med tre trevliga killar ett tag och sen gick vi och dansade ett tag. Gick ut och tog "luft" och sen gick vi och dansade igen. Gick ut ännu en gång och en kille kom fram och pratade med oss, det var uppskattat. Väldigt kul hade vi! Kom med sista tåget hem gjorde vi också.


Fett heta vi är alltså!
Nu ska jag gå och lägga mig, hoppas ni har haft en bra fredag! GONATT
Imorgon åker jag ut till landet, tror jag.
Om inte något annat roligt kommer upp. :)

Inga kommentarer: