fredag, maj 7

Hej, jag är uppe. Jag ska jobba 10-17 idag.

Kunde inte sova inatt. Det var jättekvavt och jag fick nästan panik över att jag inte kunde andas normalt. Jag öppnade fönstret. Det blev för kallt. Jag stängde fönstret. Det blev för varmt. Jag sov utan täcke. Det var obekvämt. Jag snurrade runt, runt, runt i sängen. Jag blev rastlös. Jag gick upp och drack vatten. Det blev ljust framåt morgontimmarna. Jag satte på mig en ögonmask... och sen började jag tänka. På livet, på framtiden, på min egen existens och sen var jag fast. Hopplöst. Jag somnade sex. Alltså för två timmar sen. Under den korta tiden vaknade fyra gånger. FAN alltså.

Ikväll ska jag träffa Madde. Undrar hur död jag är då. Sen ska jag dessutom köra ut till landet. Håll gärna tummarna för att jag inte somnar bakom ratten och kör av vägen. No joke.

God morgon.

Inga kommentarer: