måndag, april 12

Käkade precis min sista Polly (Dark Sensation såklart!) och känner mig aningen bättre... för tillfället... men imorse var allt skit.

Igår var jag och Nea på bio och såg Remember Me, som var asbra! Sen kom jag hem runt midnatt efter att ha kört hem Nea. Kom på att jag hade missat nya Gossip Girl som hade gått under kvällen... bestämde mig för att se reprisen. Jag ställde klockan på 10:30 och tänkte att jag då skulle ha nog med tid att hasa runt i tofflor och morgonrock och göra en riktigt smarrig, bautastor frulle innan jag dunsar ner i soffan och sätter mig framför Gossip Girl-reprisen klockan 11:00.

Men såklart försover jag mig!

Jag vaknade 11:50, sprang upp, satte på teven... bara för att se eftertexterna rulla. Great!

Jag sket i frukost helt och hållet. Jag gick ut med Kimi... eller småsprang snarare, Kimsan hade svårt att hänga med. Jag gick halva Viby runt på en knapp timme. Kom hem och kollade på Party till döds. Tragiskt. Värmde ravioli och tog en klase vindruvor till efterrätt. Sen har jag bara slötittat på teve och zappat runt bland kanalerna tills nu. Och mina Polly är slut.

Ser ni?! Jag har varit på så pass dåligt humör idag att jag inte ens har nämnt hur lycklig jag egentligen är över dagens härliga vårväder.

Inga kommentarer: