torsdag, april 22

Jag fattar inte. Min överföringssladd till digitalkameran är borta. Kaputt! Den finns verkligen ingenstans! Och jag som tog massa snygga bilder på mig själv i badrummet igår när jag hade slingat håret precis och satt på illrosa lipgloss och lösögonfransar -ni skulle bara veta! ;)

Men nu blir det inga bilder på det, för den jävla sladdjäveln är jävligt försvunnen. DÅLIGT.
_____________________________________________________________________

Idag var en bra dag. Vaknade 10 av att Neapea ringde på mobilen.
- ... hallååå *halvdöd*
- Hej! Öppna!
- ... vaaaaa...
- Öppna!
Jag går upp och öppnar ytterdörren. Där står Nea, glad och alldeles underbar. Vi gjorde te och mackor och tittade på How I met your mother och sen Eddie Izzard - Glorious. Jag klippte Neas lugg, Nea fick titta igenom min gratispåse från H&M och samlade på sig lite saker innan hon åkte för att möta sin mami i centrum. När zöty hade stuckit ringde de från skolan och ville att jag skulle jobba imorgon. Awesomeness! Me be happi happi. :)
______________________________________________________________________

Fredag: jobb 9:30-16:30, filminspelning i Åkersberga *tissel tassel*
Lördag: Frida fyller 20, fortsättning på filminspelning i Åkersberga
Söndag: 20:00 The Last BouncE
Måndag: Madde fyller 20, 14:30 frissan (FIXA TIGERKAKAN)
Tisdag: dans
Onsdag: inget
Torsdag: Musikarnas studenskiva: Radarpar

Tills att jag hittar överföringssladden får ni titta på den här.

Inga kommentarer: