torsdag, april 1

Idag har jag lekt med Neapea och vi har klätt ut oss till påskkäringar.


Vi spelade in en video och spelade ett litet första-april-spratt på mina subscribers. Det var väldigt roligt alltihop! Vi åt även mumsig pasta och bacon framför How I met your mother.

Apropå påskkäringar, hur stavar man det egentligen?
Käringar eller kärringar?
... Efter att ha undersökt saken närmare har jag kommit fram till att det är fullkomligt acceptabelt att skriva antingen käring eller kärring. Båda är "rätt".
____________________________________________________________________

Jag får en obehaglig känsla i magen när jag hör "Vintern rasat...". På något sätt känns det som den ultimata studentsången. Jag mår illa. :( Jag vill ta studenten igen. Jag vill ha något att se fram emot och kämpa för. Som jag har sagt förut är mitt liv väldigt ovisst just för tillfället.

7 kommentarer:

Renée sa...

haha, va söta ni är :D

Sarah sa...

Haha så söt bild, älskar den :D

Friday sa...

Renée och Sarah: haha tack! ^^

Kicki sa...

Hej vännen..
Så söta bilder^^
Läget med dig idag?

Kicki sa...

Tusen tack :) jag fick hjälp av en vän som kan det där med att fixa bloggar..Så ville jag ha nått lite i kommentar rutan.. kan säga att det är min absolut favorit förändring.

Idag blir det väl en städdag..

hur mår du idag då?

Sarah sa...

Jo :/ När ska vi ha nästa fika? :D kram

Kicki sa...

Just nu håller jag på med tvättstugan.. så kanske jag far i väg till mina föräldrar och hälsar på imorgon.. så jag ska packa väskan ^^