fredag, september 2

Hittade ett gammalt opublicerat inlägg...


Usch, det här kommer bli ett sånt där lite kryptiskt och deppigt inlägg. Har ju inte haft några såna på ett tag, kände någonstans i bakhuvudet att det var dags nu.

"Jag tror att nånstans var han den där killen jag kommer jämföra alla framtida killar med..."

Så mycket i mitt liv är på något sätt knutet till dessa speciella minnen.

"Hur mycket jag än kallar honom en skitstövel och säger att jag inte vill ha med honom att göra... kan en del av mig ändå inte sluta hoppas på att han en dag vaknar upp och kommer på att det är mig han vill ha."

"As pathetic as it may seem, om han skulle stå utanför min dörr och knacka på nu skulle jag inte tveka att bjuda in honom."

Och nu... gonatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fortfarande B? (Läser förresten till blogg slaviskt.)

Friday sa...

skönt att veta att det är någon som läser i alla fall! haha ja det där inlägget handlade faktiskt om B! men som sagt, gammalt och opublicerat goes publicerat och överkomligt :)