tisdag, februari 2


Jag har ett plåster på fingret. Det är blått, med rödprickiga små hälleflundror på.

SHIT! Jag hade nästan glömt bort att jag skulle dansa idag! :D YAY! Nu blev jag glad!

Idag har jag åkt med Kimi till klippningen i Täby. Det var relativt lätt att hitta, precis vid centrum. Sen hann jag gå runt och titta på kläder och annat intressant medan Kimi blev klippt och när hon var klar åkte vi och hämtade upp mamma på jobbet.

Ikväll är det So You Think You Can Dance. Jag spelar in det så jag kan kolla när jag kommer hem, ca 22:30 ikväll. Sugigt att det tar en timme att ta sig hem från dansen. Och till dansen också måste jag tillägga!


Pis aot!

3 kommentarer:

Renée sa...

sv; mhm! men gott var det ;D

Fotograf Annie sa...

Åker du kommunalt så lär det väl ta längre än en timme från dansen? ;)

Friday sa...

haha renée din fuskis ;)

nej annie, det tar en timme att åka kommunalt.