torsdag, februari 18

Här kommer två saker som jag stör mig på.

Just nu kollar jag på Doctors på TV4+. De inledde programmet med att informera om varför vi blir sjuka på vintern. Att viruset blir starkare när det är kall och torr luft ute, att eftersom vi spenderar mer tid inomhus och närmre varandra blir det lättare för viruset att vandra mellan människor. De betedde sig dessutom som om det var någon ny, revolutionerande upptäckt! Dumt! Lär sig inte amerikanerna sånt i skolan? Herregud...

Okej, vidare till den andra saken jag stör mig på. Har ni sett den nya Boxer-reklamen? Robert sitter vid en svart flygel och sjunger "Can a thousand eyes be wrong? *piano*". När *piano*-partiet kommer spelar han åt fel håll på pianot! Han spelar neråt, men tonerna går uppåt! Så uppenbart, så klumpigt. Vilken tabbe!

Det var dagens "Frida är störd". Stay tuned for the next post! :P

1 kommentar:

Anonym sa...

men va e det för låt robert spelar då?
vill ha den!