söndag, februari 21

Det var hela två dagar sen jag bloggade! :O Wow.

Igår käkade man middag hos Annie med tjejorna och senare kom det typ femton pers till som satte sig med oss i vardagsrummet och spelade SingStar. Vi skulle egentligen stuckit till Pilot, men pga snöstormen och den icke-fungerande lokaltrafiken bestämde vi oss för att stanna inne. En kväll med god mat och goda vänner... och SingStar.

Wiiie, Challe ringde mig nyss från Ghana! :D :D :D

Jag vill ha Nintendo Wii, så jag kan köpa MarioKart Wii, så jag kan spela det, så jag kan... SPELA DET!!! LOVE IT!!! ♥


VECKANS PLANER:
Måndag: 14-15 Ort (tandställningstandläkaren), 16:30-17 möte med jobbcoach
Tisdag: 20-21:30 Feminine Vibe
Onsdag:
Torsdag:
Fredag: Let's-Dance-och-popcorn-kväll
Lördag: mixa drinkar @ Neapea och sen utgång
Söndag:

1 kommentar:

Linn (annies kompis) sa...

Hej :) hittade hit från Annies blogg!

Går du på feminie vibe? Va roligt! På balettakademin eller? Det dansade jag i typ fyra år förut! Hihi!

Vi ses! /Linn