lördag, januari 2

Nu har jag precis kommit hem från farmors lägenhet. Hela familjen har försökt städa så gått det går. Det är ganska tragiskt med tanke på att farmor har massa kläder hängandes i sina fyra (!) garderober, med prislapparna kvar. Och det är inga billiga kläder heller! Hon fick aldrig en chans att bära dem.

Idag är det exakt tre veckor sen hon gick bort. Det känns lite konstigt.
______________________________________________________________________

Lite mer detaljer om nyår då:
Vi var fem pers totalt, hemma hos Wille. Som sagt så blev det en del dricka av den alkoholhaltiga sorten. Vi hade jättekul i alla fall! Vi dansade runt i vardagsrummet till gamla 80-talsdängor och när det nya året skulle invigas gick alla ut på altanen och skrek. Lite senare mådde jag och Nea lite mindre bra. Vi låste in oss på toaletten ett tag. Sen fick vi skjuts hem av Neas pappa, som så många gånger tidigare. Väldigt snällt! Mamma tog emot mig när jag kom hem och hela dagen igår var jag bakis. Och halva dagen idag. Underbart. Men nyår blev en hit ändå!

Bilder på mig och Nea från nyår. De finaste bilderna. :)




Nu har jag en uppmärksamhetskrävande liten sovkorv bredvid mig som inte verkar vilja sluta pipa såvida jag inte klappar henne... hela tiden.

Over and out!

1 kommentar:

Renée sa...

sv: Haha! Jag vet! Hon gör alltid det misstaget ;D