torsdag, januari 14


Jag vet, jag är lite bipolär.

Ni som känner mig vet att jag HATAR Darin's version av Viva la vida.

Jag har hittills lyckats rätt bra med att byta radiostation så fort jag hör den och gått ut ur butiker där den har spelats... men igår när jag skulle somna (somnar alltid till radion)... så orkade jag inte byta. Så jag lyssnade på den. Hela. Och den var inte dålig. Eller alltså, jag HATAR fortfarande att Darin har kläckt idéen att ens försöka göra en version av Viva la vida som skulle vara någonstans i närheten av hur underbart fantastisk Coldplay's original är... men den är ändå lyssningsbar. Men jag hatar Darin's version. Fast den är okej.

... Schizo much?

Näe, mis amigos, nu tar jag och går och lägger mig. Ska skjutsa mamma till jobbet halv 8 imorgonbitti och resten av dagen tänker jag städa huset och fixa så mina tjejor får plats på vårt pyjamasparty på kvällen! Kommer bli awesome!

Peace and love, ya'll!

2 kommentarer:

HEJ sa...

viva la vida i sig är en dålig låt. kan aldrig bli annat

Friday sa...

NEJ. den är jättebra! 8|