fredag, januari 22

Igår kväll var jag hemma hos Mr. P och spelade massa tv-spel! Mario kart, YAY! :) Kom hem typ 01:40 nånting.


Idag var det farmors begravning i Silverdals kapell. Det hela var väldigt fint och stämningsfullt och kontrollerat. Inget hysteriskt gråtande, utan väldigt seriöst. Det var skönt. Jag satt och räknade prickarna som fanns i marmorblocket precis framför mig - så att jag inte skulle börja gråta. Sen fällde jag några tårar i alla fall när jag gick fram till kistan och la en ros på den. Hey, I'm only human. Sen åkte vi hem och bjöd på fika för nära och kära. Tre av farmors gamla killkompisar från brandkåren hängde med. Det var jättetrevligt och väldigt fint avslut på dagen.

Ikväll är det Let's Dance... och jag har ont i magen.

2 kommentarer:

Mr.P sa...

haha Mr.P xD

Friday sa...

lite spec sådär haha :P