onsdag, januari 13

Idag skulle jag träffa Anniepannie i centrum. Innan jag kom dit lyckades jag, väldigt klumpigt, halka på isfläckar på två olika ställen. Första gången precis vid ingången till Norrviken station och andra gången precis utanför Sollentuna station. Som om det inte var nog pinsamt att halka och nästa braka rakt in i en stora klungor av människor så var jag ju tvungen att ha musik på i hörlurarna också och utbrister "JÄÄÄVLAR!!" när jag glider med foten över isfläcken. Folk stannade och stirrade på mig. Jag gick därifrån som om ingenting hade hänt. Om jag hade kunnat vissla hade det suttit bra där också...

Jag och Annie satte oss och fikade på Wayne's med köttfärspaj och jordgubbstårta. Übernajs! Sen stack Annie på möte och jag gick runt helt själv i två timmar och köpte saker jag kände att jag behövde. Typ en eyeliener, ögonbrynspenna, ögonbrynsgel, foundation, ett vitt linne och en jättesnygg grå/svart-randig 3/4-ärmad tröja. Bara nödvändiga saker! Dessutom blev det ett bra avslut på dagen då det i sista butiken spelades Kings of Leon, The Wombats, The Kooks och Razorlight. Mmmm... :)

6 kommentarer:

Renée sa...

HAHA!
jag lider med dig ;P

Friday sa...

TACK! ^^

Anonym sa...

nej fy vad jobbigt att halka :( det känns som att hjärnan vänds helt upp och ner när man gör det. Haha vad roooooooooooooooooooooooligt att dom spelade bra musik ^^

/NEA

Friday sa...

ja fy farao! :(
du skulle vart med nea, det var värsta draget!!! ;D

Fotograf Annie sa...

Det var trävligt igår :) Skönt att få träffa dig igen :) Kram

Friday sa...

detsamma anniepanini ^^ kramiz!